21 juni 2012

Ondernemingsplan versie I

Vandaag ben ik dan eindelijk begonnen.

Amélie ging naar mijn schoonouders zodat ik in alle rust kon werken.
Goed geregeld dus.
Maar soms loopt het niet zoals je wilt....

Die nacht daarvoor sliep ik zoals altijd heel laat (slecht slapen krijg je cadeau bij een burn-out).
Sterker nog, ik begon net in slaap te vallen toen Amélie zich bedacht had dat zij wel genoeg had geslapen.
4 uur was het....Tof!
Heel vrolijk begon ze twinkle twinkle little star te zingen. Steeds harder want stel dat ik haar niet zou horen! Ik lag immers maar liefs 10 cm verderop!
Begrijp me niet verkeerd, ik ben haar allergrootste fan, maar om 4 uur (en 5 uur, en 6 uur...) slaap ik toch wel erg graag.
Uiteindelijk heb ik misschien max 2 uur geslapen..

En daar zat ik dan. Met mijn laptop klaar om mijn ondernemingsplan te schrijven...
Samen met mijn grote vriend Google ging ik op pad.
De ene site na de andere site las ik en begon met een gratis format van de Rabobank.
Handig!
Maar als je dan twee uur lang bezig bent met het invullen van je persoonlijke informatie en mijn werkervaring (die al in een cv staan en ik dus alleen maar hoef te kopiëren en plakken) en je ook nog eens hete soep over je been heen gooit en van alles laat vallen wordt het mij toch wel duidelijk dat ik niet zo goed functioneer op zo weinig slaap.

Toen aan het einde van de middag de deurbel ging en ik open deed voor een Amélie in tranen, (want ze was zo moe, eigenwijsje vond het zo leuk bij opa en oma dat ze geen tijd had om te slapen... :p) heb ik snel mijn ondernemingsplan opgeslagen voordat Amélie allemaal knopjes in zou drukken en hij opeens weg zou zijn.

Even later zocht ik mijn ondernemingsplan weer op...weg...kwijt...verkeerd opgeslagen...

Het moge duidelijk zijn dat dit niet het meest ideale begin is maar we geven de moed niet op!!





2 opmerkingen:

  1. Het is wel heel schattig, maar om 4 uur 's nachts kan ik me voorstellen dat je liever nog ff wilt slapen...
    Hopelijk andere keer een meer uitgeslapener start van je ondernemingsplan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ai wat naar! Niet per ongeluk in je downloads of temp folder? En als je hem bij de start intypt? Ik hoop dat je binnenkort weer een rustig momentje hebt..

    BeantwoordenVerwijderen